عاشق تهران

من شهر مادریم رو واقعا دوس دارم تهران من

عاشق تهران

من شهر مادریم رو واقعا دوس دارم تهران من

  • ۰
  • ۰

تو تهران به دنیا اومدم و بزرگ شدم و عاشق تهرانم.تهران برگ و پایتخت ایران این روزا اصلا حالش خوب نیست و داره از دود خفه میشه.داره کم کم به بزرگترین پارکینگ دنیا تبدیل میشه، شهری که شده پر از ماشین ها یتک سرنشین و تنها.از 5 صبح ترافیک و ماشین شروع میشه تا 2 شب.اینا به کنار از کارخونه ها نگم که اونا چه بلایی دارن سر شهرم میارن.هر چی از اذیت شدن های تهران بگم کم گفتم اما شهری به این زیبایی خیلی حیفه کمکش نکنیم اول برای اینکه در مورد زیبایی خای تهران بدونید و همینطور در مورد جاهای دیدنی تهران بدونید روش کلیک کنید.

بازدید از تهران بزرگ

به نظرم تهران شهر زیبای من زیاد باید بهش سفر کرد.تو هر فصلی هم قشنگی های خودش رو داره.ولی وقتی اومدی خیلی راحت میتونی سوئیت اجاره کنی>من خودم که اینجا زندگی میکنم م برای تفریحات اخر هفتمون از ییلاقات تهران ویلا اجاره کردیم و میگم بهتون.اول بگم خود شهر تهران پر از پارک و موزه هست وقتی اومدی باید اول اجاره سوئیت در تهران داشته باشی.با این کار دیگه خیالت راحت و میتونی تمرکز ات رو بزاری رو تفریح.فقط بدون از هر جایی نباید اجاره سوئیت در تهران داشته باشی

  • ۹۸/۰۵/۱۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی